heinäkuuta 04, 2023

Oma Yara -palvelu digitalisoi asiakaskokemusta

Yara lanseeraa viljelijöille suunnatun Oma Yara -palvelun. Sen kautta viljelijä voi seurata omia lannoitetilauksiaan ja -toimituksiaan, tehdä tuotereklamaatioita ja antaa asiakaspalautetta.
Oma Yara -palvelu digitalisoi asiakaskokemusta
Oma Yara -palvelu digitalisoi asiakaskokemusta

Uusi viljelijöille tarkoitettu palvelu löytyy osoitteessa www.omayara.fi ja se toimii sekä selaimella että mobiilissa. Palveluun kirjaudutaan minunmaatilani.fi-käyttäjätunnuksilla tai luomalla uudet käyttäjätunnukset. Kirjautunut asiakas näkee palvelussa lannoitetilauksensa ja tilauksen statuksen. Palvelussa voi lisäksi tehdä tuotereklamaation ja antaa asiakaspalautetta.

Oma Yara -palvelun on tarkoitus parantaa asiakaskokemusta tehostamalla viljelijäviestintää, asiakaspalautteiden käsittelyä sekä asiakastyytyväisyyden mittaamista. Tulevaisuudessa tavoitteena on kehittää Oma Yara -palvelua edelleen. Palvelu on Yaran asiakkaille maksuton. Palvelun toimittaa Yaralle Mtech Digital Solutions.

Lisätietoja:

Roland Westerberg, kaupallinen johtaja, Yara Suomi Oy, puh 050 325 8279