Oma Yara

Oma Yara on uusi tapa seurata omia tilauksiasi, sekä antaa palautetta tuotteesta tai toimituksesta. Oma Yara -sovelluksen käyttöönotto on helppoa. Kun olet ostanut lannoitteita, saat tekemästäsi tilauksesta tekstiviestin Yaralta, jossa on mukana linkki sovellukseen.

Miten pääset alkuun Oma Yaran kanssa

 

Näin pääset alkuun

Saat Yaralta tekemistäsi tilauksista tekstiviestin, jossa on mukana linkki Oma Yara -sovellukseen. Viesti tulee lähettäjältä YaraSuomi. Ensimmäisellä Oma Yara -kirjautumiskerrallan sinun tulee kirjautua tämän linkin kautta.

A. Voit kirjautua suoraan Oma Yara -sovellukseen, jos sinulla on jo Minunmaatilani.fi -tunnukset.
B. Voit myös luoda uudet Minunmaatilani.fi -tunnukset ilmaiseksi tunnistautumisen kautta.

•    Jos sinulla ei vielä ole Minunmaatilani.fi -tunnuksia, valitse Oma Yara- kirjautumissivulta linkki "luo tästä ilmainen asiakastili") ja rekisteröidy MinunMaatilani.fi -palveluun.
•    Seuraa sivulla olevia ohjeita ensirekisteröitymiseen.
•    Saat Yaran tilauksessa olleeseen puhelinnumeroon SMS-viestinä PIN-koodin. Viesti tulee lähettäjältä YaraSuomi. Lisää PIN-koodi näytöllä ohjeistettuun kohtaan.

Sinua pyydetään hyväksymään Oma Yara-sovelluksen käyttöehdot kirjautumisen jälkeen. Käyttöehtojen hyväksyminen on edellytys sovelluksen käytön jatkamiselle. Voit samalla antaa markkinointiluvan Yara Suomelle.

 

Oma Yara -sovelluksen käyttö

Oma Yaran etusivulta ja vasemmasta yläreunasta avautuvasta valikosta pääset siirtymään Tilaukset ja toimitukset-, Ilmoita tuotevirheestä-, Varasto- tai Asetukset-sivulle. Huomioithan, että Varasto-linkkiä ei näy, mikäli et ole ostanut MinunMaatilani.fi-palvelun Makasiini-moduulia. 

Ajankohtaista-linkki avaa Yaran ‘Uutiset ja tapahtumat’ www-sivun. 
Kellokuvake näyttää ilmoitusten lukumäärän. Saat ilmoituksia kun tilauksesi käsittely etenee tai sen sisältö tai toimitusaika muuttuu. Kellokuvaketta klikkaamalla näet viimeisten viiden ilmoituksen sisällön.

Oma Yara -sovelluksen käyttö

Tilaukset ja toimitukset -sivu

Tilaukset ja toimitukset -sivulla näet Yaralle tekemäsi tilaukset ja toimitukset sekä niiden statukset. Ilmoita tuotevirheestä -painikkeen avulla voit tarvittaessa tehdä reklamaation tilaukseesi liittyen.

Oma Yara Tilaukset ja toimitukset

 

Ilmoita tuotevirheestä -sivu

Voit reklamoida tilauksen tuotetta, pakkausta tai toimitusta valitsemasi tilauksen osalta. Voit myös lisätä vapaamuotoisen kuvauksen tuotevirheeseen liittyen sekä liittää kuvan virheellisestä tuotteesta.

Tuote-valikon kautta voit antaa palautetta muusta tuotteesta valitsemalla ‘+ Muu tuote’, ja tämän jälkeen syöttämällä tuotteen nimen ja eränumeron.

Oma Yara Ilmoita tuotevirheestä


Asetukset -sivu

Sivun yläosassa näytetään kirjautuneena olevan käyttäjän käyttäjätunnuksen (tai käyttäjätunnukset) ja nimen. Sivulta voit myös muuttaa sovelluksen kielisyyden. Lisäksi voit tarkastella sovelluksen käyttöehtoja ja sallia markkinointiluvan.
Jos sinulla on MinunMaatilani.fi -palvelun Makasiini-moduuli, voit automatisoida Yara-tilaustesi siirron Makasiini-varastoon. 

Oma Yara Asetukset

 

Usein kysytyt kysymykset

Minulla on ongelmia kirjautumisen tai MinunMaatilani.fi-tunnusten kanssa
Ota yhteyttä Mtechin Ohjelmistotukeen, puhelinumero 09 8566 5959.

En näe Oma Yara -sovelluksessa tilauksiani tai minulla on kysyttävää tilauksiin liittyen
Ota yhteyttä Yaran asiakaspalveluun, puhelinnumero 010 215 2621 tai sähköpostitse osoitteeseen kysy(a)yara.com.

Minulla on kysyttävää sovellukseen liittyen
Ota yhteyttä Yaran asiakaspalveluun, puhelinnumero 010 215 2621 tai sähköpostitse osoitteeseen kysy(a)yara.com.

Oma Yara -sovellus

Oma Yara -sovellus